Review : Bunga Telur yg Super Duper Kiut bagai nk pengsan!! ;)

Assalamualaikum wbt.....
Hye akk-akk, mokcik-mokcik, adik-adik sekelian


Membace title pon dah tau keterujaan iollz nk berkongsi sesuatu! ngee... iollz ade jumpe satu belog yg sgt vogue de vas..trus terpana melihat gaya & keunggulan kreativiti si pemilik..lantasku gagah menaip entry ini utk rujukan di hari tuaku ;)


haaa!!!!! Cantikk kn!



mau apa lagi ucapan yg aku harus utk aku menidakkan betapa hasil kretivitinya amat tanntekk bangett dong!!! waduhhh.... mau lihat agi??? ya ayuhh...aku tunjuk in!! (hahahah....kok tukar slang endon??)




Hello Kitty!!! aku lagiii pinggsann!! ;P




800-140
okeeyy...bg aku pengsan jap!!...Tannntekkk kott!

dipendekkan cite mmg tantek bagai nak pengsan kn?.. okey..ownernye adalah kak Rosie yg super duper bombastic itu,sbb kakak yg sgt berbakat ini bukan hanye buat bunga telur yg somell itu, tetapi juga kakak ni ade buat service sewaan buaian yg juga tantek!!

Silala singgah ke blog kak Rosie di bawah ye... ;)

http://sweetnrosy-online.blogspot.com/


 Seriously feeling sooo amazing & inspiring kn bile tgk sume hasil hasilnye..;)



Wassalam,
Dib


No comments:

Post a Comment